Evaluaziun

Vulais Vus sviluppar vinavant ina evaluaziun existenta u avais Vus in interess cognitiv particular che pretenda da sviluppar ina nova evaluaziun?

Nus As sustegnain gugent tar Voss project d’evaluaziun. Tut tenor basegn, As scolain nus en il champ evaluaziun da furmaziun, As accumpagnain nus tar Voss project d’evaluaziun u faschain evaluaziuns per vossa incumbensa.

Tant quai che pertutga il proceder metodic sco er concernent l’elavuraziun dals resultats lavurain nus sin basa scientifica. En quest reguard èsi noss interess dad integrar l’evaluaziun en Voss proceders organisaziunals. Uschia po sa sviluppar in diever dal process ed il diever dal resultat po vegnir garantì a lunga vista. 

 

Referenzas:

Realisar evaluaziuns

Evaluaziun externa en il project «Introducziun e realisaziun dal PI 21 en il chantun Sviz»

Accumpagnar evaluaziuns

Expertisa ed accumpagnament dal project «Svilup da l’evaluaziun da curs a l’universitad da Berna»

Entruidar evaluaziuns

Scolaziun «Evaluaziun da l’autra vart da rituals» (ensemen cun prof. dr. Lars Balzer) a la Scola auta spezialisada da la Svizra dal Nordvest, svilup da concepts ‘Evaluaziun per mainascolas e lur cussegliaders/cussegliadras‘

Discutar evaluaziuns: 

Schnoz-Schmied, T. P., Curcio, G. P., Putzi, A. & Jörg, D. (2024, 25.–27. September). Collaborative Conception and Use of Evaluation in terms of Upcoming Strategic Topics in the Domain of Teacher Education [Präsentation im Format Meet the Evaluation, 1.5h]. Palacongressi di Rimini. 15. Jahrestagung der EES – European Evaluation Society, Rimini.

Schnoz-Schmied, T. P. & Curcio, G.‑P. (2022, 14.–16. September). Innovationspotential identifizieren und im Expertensystem bearbeiten – datenbasiert zur Hochschule der Zukunft [Präsentation Einzelbeitrag]. Pädagogische Hochschule Oberösterreich. 25. Jahrestagung der DeGEval – Gesellschaft für Evaluation e.V., Linz.

Schnoz-Schmied, T. P. & Curcio, G.‑P. (2022). Studienerfolgsmanagement an Hochschulen - kompetenzorientiert zur Professionalisierung. Zeitschrift für Hochschulentwicklung, 17(2), 117–142. https://doi.org/10.3217/zfhe-17-02/07

Schnoz-Schmied, T. P. & Hauser, B. (2022). Welche Art der Steuerung unterstützt die Schulen in ihrem Auftrag? Fallbeispiel „Einführung und Umsetzung des Lehrplans 21 im Kanton Schwyz“. Journal für Schulentwicklung, 26(3), 52–57.

Commembranzas  

Deutsche Gesellschaft für Evaluation DeGEval (commember instituziunalisà SAPGR)

Schweizerische Gesellschaft für Evaluation SEVAL (commembra singula)

As annunziai nunliantamain sche Vus essas interessads!

Contact

Ihr Browser (IE 11) ist leider zu alt und wird nicht mehr unterstützt.